Інклюзивна освіта – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами через організацію їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно- орієнтованих методів , з урахуванням індивідуальних особливостей навчально- пізнавальної діяльності таких дітей.
Завдання інклюзивної освіти
Реалізації інклюзивної моделі освіти потребує розв’язання низки завдань:
v Організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей.
v Розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
v Створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.
Складові моделі інклюзивної освіти
1. Командний підхід
2. Задоволення індивідуальних потреб дітей
3. Співпраця з батьками
4. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі