• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інклюзивне навчання

Інклюзивна освіта – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами через організацію їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно- орієнтованих методів , з урахуванням індивідуальних особливостей навчально- пізнавальної діяльності таких дітей.



Завдання інклюзивної освіти

Реалізації інклюзивної моделі освіти потребує розв’язання низки завдань:

v Організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей.

v Розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами.

v Створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.


Складові моделі інклюзивної освіти

1. Командний підхід

2. Задоволення індивідуальних потреб дітей

3. Співпраця з батьками

4. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі

Освітня діяльність у класах з інклюзивним навчанням у 2022-2023 н.р. була спрямована на реалізацію завдань:

- вироблення в учнів з особливими освітніми потребами соціальних навичок та вдосконалення соціальної взаємодії вдома та в школі (удосконалення навичок спілкування, вміння співпрацювати);

- здобуття дітьми з особливими освітніми потребами відповідного рівня освіти у середовищі однолітків згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти;

- розвиток концентраціїта обсягу уваги, розвиток довільної уваги учнів;

- розвиток пізнавальних процесів за допомогою активного включення дітей з особливими освітніми потребами до освітнього процесу та проведення корекційно-розвиткових занять;

- формування навичок дисциплінованості, організованості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком;

- створення емоційно – комфортної атмосфери в шкільному колективі;

- забезпечення диференційованого психолого – педагогічного супроводу;

- надання консультативної допомоги сім’ям, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, залучення батьків до розробки індивідуальних програм навчання;

- формування навичок взаємодії дітей з особливими потребами з іншими учнями у класних колективах.

- забезпечення засобами корекції психофізичного розвитку, спеціальне обладнання, відповідний дидактичний матеріал, особливі наочні засоби .

Асистенти вчителів

Старинець Світлана Анатоліївна

/Files/images/_Happy_Easter/a/76пзображення_viber_2022-12-28_11-44-24-592.jpg


Трав'янко Надія Василівна

/Files/images/_Happy_Easter/a/DSCN3114.JPG


Тимченко Олена Володимирівна

/Files/images/_Happy_Easter/a/зображення_viber_2022-12-28_10-33-30-254.jpg


Дмитренко Яна Віталіївна


/Files/images/_Happy_Easter/a/зображення_viber_2022-12-28_10-13-32-670.jpg


Кадубінська Наталія Леонідіївна

/Files/images/_Happy_Easter/a/зображення_viber_2022-12-28_10-06-44-865.jpg

Кругляк Олена Миколаївна

/Files/images/_Happy_Easter/a/зображення_viber_2023-01-02_09-24-26-056.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1111

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031