Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Інклюзивне навчання
Інклюзивна освіта – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами через організацію їхнього навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно- орієнтованих методів , з урахуванням індивідуальних особливостей навчально- пізнавальної діяльності таких дітей.
Завдання інклюзивної освіти
Реалізації інклюзивної моделі освіти потребує розв’язання низки завдань:
v Організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей.
v Розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
v Створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.
Складові моделі інклюзивної освіти
1. Командний підхід
2. Задоволення індивідуальних потреб дітей
3. Співпраця з батьками
4. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі
Освітня діяльність у класах з інклюзивним навчанням у 2022-2023 н.р. була спрямована на реалізацію завдань:
- вироблення в учнів з особливими освітніми потребами соціальних навичок та вдосконалення соціальної взаємодії вдома та в школі (удосконалення навичок спілкування, вміння співпрацювати);
- здобуття дітьми з особливими освітніми потребами відповідного рівня освіти у середовищі однолітків згідно з Державним стандартом загальної середньої освіти;
- розвиток концентраціїта обсягу уваги, розвиток довільної уваги учнів;
- розвиток пізнавальних процесів за допомогою активного включення дітей з особливими освітніми потребами до освітнього процесу та проведення корекційно-розвиткових занять;
- формування навичок дисциплінованості, організованості, вольової регуляції, уміння діяти за зразком;
- створення емоційно – комфортної атмосфери в шкільному колективі;
- забезпечення диференційованого психолого – педагогічного супроводу;
- надання консультативної допомоги сім’ям, які виховують дітей з особливими освітніми потребами, залучення батьків до розробки індивідуальних програм навчання;
- формування навичок взаємодії дітей з особливими потребами з іншими учнями у класних колективах.
- забезпечення засобами корекції психофізичного розвитку, спеціальне обладнання, відповідний дидактичний матеріал, особливі наочні засоби .
Асистенти вчителів
Старинець Світлана Анатоліївна
Трав'янко Надія Василівна
Тимченко Олена Володимирівна
Дмитренко Яна Віталіївна
Кадубінська Наталія Леонідіївна
Кругляк Олена Миколаївна
Кiлькiсть переглядiв: 1111