Мета діяльності психологічної служби на 2018-2019 н.р.: створення умов для вирішення психологічних проблем та реалізація запитів учасників навчально-виховного процесу.
Психологічною службою школи було визначено такі завдання на 2018 - 2019 н.р.:
- психологічний супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами;
- запобігання насильству в дитячих колективах та домашньому насильству;
- посилення профілактичної роботи щодо протидії торгівлі людьми;
- розв'язання психологічних проблем, які з'являються в процесі навчання і виховання;
- допомога у вирішенні проблем адаптації дітей до закладу освіти;
- співпраця з педагогами школи, надання їм рекомендацій для всебічного розвитку та успішної взаємодії з учнями та батьками;
- профілактика виникнення негативних явищ в дитячому середовищі (девіантна та ризикована поведінка);
- визначення рівня психологічної готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі.
Практичний психолог закладу освіти здійснює:
ü психологічне забезпечення освітнього процесу;
ü психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
ü психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
ü психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
ü реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
ü консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
ü роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.
Практичний психолог закладу освіти бере участь в :
ü освітній діяльності, спрямованій на забезпечення всебічного розвитку здобувачів освіти як особистості та найвищої цінності суспільства, їх талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;
ü роботі педагогічної ради, психолого-педагогічних консиліумів, семінарів і засідань методичних об'єднань;
ü розробці та впровадженні розвивальних, корекійних програм, посібників, методичних рекомендацій, планів освітньої діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти, а також для осіб, які перебувають на індивідуальній та інклюзивній формі навчання.
Практичний психолог закладу освіти сприяє:
ü формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров'я, готовності до самореалізації;
ü профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
ü формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
ü попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
ü формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
ü формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
ü попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
ü формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі.
29 січня, ми вшановуємо героїв оборони Крут 1918 року.
29 січня, ми вшановуємо героїв оборони Крут 1918 року.
Усі Новини![]() ![]() | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |