• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Соціальний педагог

/Files/images/_Happy_Easter/IMG_20201231_230100.jpg

Соціальний педагог - Миколаєнко Жанна Миколаївна

Спішу робить добро

Щодня і щохвилини,

І з радістю іду

До кожної дитини!


Проблемна тема ОЗО «Яготинський НВК № 2»: Використання компетентністно орієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи

Проблемна тема соціального педагога: Соціально-психологічний супровід особистості дитини в умовах розвитку її компетентності та мобільності

Основні функції соціального педагога

Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу), шкільного колективу в цілому, особливостей сім’ї та сімейного виховання та джерел негативного впливу на дітей та підлітків.

Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.

Консультативна – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.

Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях.

Профілактична – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.

Організаційна – забезпечення змістовного дозвілля дітей та підлітків у школі та соціальному середовищі, залучення сім’ї та представників громадськості до соціально-педагогічного процесу в навчальному закладі.

Координаційно-посередницька – налагодження взаємодії між закладом освіти та різними соціальними інститутами (медичними, позашкільними, культурними, спортивними закладами, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, кримінальної міліції у справах неповнолітніх), колективом педагогів та учнів з метою спільного вирішення проблем соціального становлення та розвитку особистості.

Основні завдання:

- оптимізація освітнього процесу;

- соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту;

- соціально- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

- профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;

- забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального та морального здоров’я особистості;

- створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, її пристосованості до життя;

- розвиток міжособистісних взаємин у шкільному колективі;

- соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу

Кiлькiсть переглядiв: 1754