Проблемна тема Яготинського ліцею № 2: Використання компетентністно орієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи
Проблемна тема соціального педагога: Соціально-психологічний супровід особистості дитини в умовах розвитку її компетентності та мобільності
Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу), шкільного колективу в цілому, особливостей сім’ї та сімейного виховання та джерел негативного впливу на дітей та підлітків.
Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.
Консультативна – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях.
Профілактична – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.
Організаційна – забезпечення змістовного дозвілля дітей та підлітків у школі та соціальному середовищі, залучення сім’ї та представників громадськості до соціально-педагогічного процесу в навчальному закладі.
Координаційно-посередницька – налагодження взаємодії між закладом освіти та різними соціальними інститутами (медичними, позашкільними, культурними, спортивними закладами, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, кримінальної міліції у справах неповнолітніх), колективом педагогів та учнів з метою спільного вирішення проблем соціального становлення та розвитку особистості.
Основні завдання:
- оптимізація освітнього процесу;
- соціально-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту;
- соціально- педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;
- профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;
- забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального та морального здоров’я особистості;
- створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей дитини, її позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, її пристосованості до життя;
- розвиток міжособистісних взаємин у шкільному колективі;
- соціально-психологічне забезпечення методичної роботи закладу